Kvalitetspolicy
Målet med Pulstekniks kvalitetspolicy är att vinna våra kunders långsiktiga förtroende. Våra tjänster och produkter för krävande miljöer och applikationer, ska vara av sådan kvalitet att kunderna ser oss som ett föredöme i branschen och någon att lita på.
Detta förverkligas genom att:
-
Vi ska alltid sätta kundens behov i fokus. Produkter och tjänster skall uppfylla kunders krav och förväntningar.
-
Vi ska vara medvetna om kvalitetens betydelse och därmed utföra alla arbetsuppgifter på ett stabilt och lyhört sätt.
-
Genom intresse och flexibilitet känner varje medarbetare ansvar för sin funktion och arbete.
-
Genom ständiga förbättringar av ledningssystemet och våra åtaganden att uppfylla gällande krav från ägare, kunder och myndigheter, tillvaratar Pulsteknik medarbetarnas engagemang och kundernas förtroende.
- Kontinuerlig utbildning både internt och i samarbete med våra leverantörer gör att vi kan förverkliga kvalitetspolicyn och utveckla medarbetarnas kompetens.